Wednesday, June 13, 2012

KETERANGAN PRODUK



Sf Beauty tersedia dalam 2 set, sebagai pilihan kepada pengguna. Pilihlah yang sesuai dengan kulit dan masalah yang dihadapi. Gunakan secara teratur dan anda akan lihat kesan nya yang menakjubkan seawal 2-3 minggu!

Setiap set hanya mempunyai 3 item sahaja. Mudah, ringkas dan menjimatkan masa. Setiap produk yang dijual di sini adalah original Kami mendapatkan bekalan terus dari pengasas produk ini sendiri.

SF Beauty Soap: NOT 110600593 K

Sabun Hijau (Vit-C) untuk kulit yang sedang menghadapi bermasalah jerawat yang teruk, sensitif atau sangat berminyak. Rumusan yang kaya vitamin C mampu mengecutkan jerawat, memperbaiki sel2 kulit berparut/rosak dan mengurangi pengeluaran minyak yang berlebihan.

Sabun Kuning (Vit-E) sesuai untuk kulit normal, matang, kusam, parut2 jerawat lama, pori2 terbuka dan berjeragat.

Sabun Sf Beauty adalah asas penting dalam penjagaan wajah harian. Ia berfungsi untuk membersih, menyegar dan mengekalkan kelembapan kulit secara alami menjadikan kulit lebih lembut dan halus.
cuci wajah 2 kali sehari (pagi/malam) setiap hari.

SF Day Cream: NOT 110600594 K
Berpelindungan UV menjauhkan selaran matahari, meratakan warna kulit, melembut dan menyihatkan wajah. Tidak berminyak. Sapu menipis sahaja sudah memadai.
Gunakan waktu siang 1 atau 2 kali sehari. Tidak perlu lagi penyegar dan pelembab lain.
juga sesuai sebagai alas bedak sebelum bersolek.

SF Day Night: NOT 110600595 K
Merawat, memudarkan parut jerawat/jeragat serta memerangi tanda2 penuaan pramatang seperti kedutan halus dan kulit kendur, mencerah serta menganjalkan kulit. Anda dapat rasai perbezaannya apabila bangkit waktu pagi.
Sapu pada kulit setiap malam sebelum tidur (boleh kurangkan penggunaan kepada 2-3 kali seminggu sahaja apabila kesihatan/kecantikan kulit seperti diidamkan diperolehi).


0 comments:

Post a Comment